خاطرات امروز ما
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبینا

سلام آقایی جونم.بازم نیستی ومن حسااااابی دلم برت تنگیده.بازم دارم حرفایی رو که دوس دارم بهت بگم و سرمو رو شونه هات بزارم و دستای مردونتو محکم تو دستم بگیرمو احساس امنیت کنم و دارم توی این دنیای مجازی مینویسم.امروز صبح که با یاد تو از خواب بیدار شدم و دیدم که بعله خواب موندم.وقتی زنگیدی خعععلی خوشحال شدم.جنگی آماده شدم و تو اومدی سرکوچه دنبالم منو رسوندی دانشگاه.سی دی رو که برات رایت کرده بودم و بهت دادم.کلاسم تموم شد واومدم خونه یه کم کمک مامانم مبلا رو جابه جا کردیم به خحاطر روزای محرم که روضه برگذار میشه تو خونه بعدم که یه کم وبگردی کردممو استراحتو ناهار دوباره آماده شدم برا دانشگهه.هی منتظرت بودم که زنگ بزنی ولی نزدی شاید کار داشتی.رفتم سر کلاس خیلیم بد گذشت بعد از تموم شدن کلاس رفتم با دوستام آموزشگاه ساعت ده دقیقه ب6 بود که زنگیدی منم از سرکلاس پریدم بیرون بعدشم که قرار گذاشتیم ومنم کلاسمو پیچوندم و اومدم پیشت.سر راه ی ساندویچ فلافل گرفتم زیر بارون گذاشتم زیر چادرم و منتظر تو موندم.زیر بارون خیس شدم ولی من عاشق بارونم.بعدم که اومدی منم سوار ماشین شدم و ساندویچو نصف کردم با هم خوردیم.بعدشم مپل همیشه دور دور کردیم.پفک و لواشک وآلوچه خوردیم.عشقولانه کردیم.دستای گرمت وجودمو گرم کرد بهم آرامش داد.بعدم که رفتیم عابربانک پول گرفتم بعدشم که منو رسوندی و خودت رفتی سالن.منم اومدم خونه خابیدم تا ساعت 9.بعدم بیدار شدم شام خوردم.نماز خوندم.الانم که دارم خاطراته امروزو مینویسم تو هم که اس دادی که داری میری حموم.این بود خاطرات امروزمون.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 19123
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1